Skip to content

Zapominaja, ze to, co w ich oczach jest kara lub nagroda, marze byc przez dzieci rozumiane inaczej

2 miesiące ago

196 words

Zapominają, że to, co w ich oczach jest karą lub nagrodą, marże być przez dzieci rozumiane inaczej. Teoria ta opiera się na przekonaniu, że inicjatywa uczenia się musi wyjść z zewnątrz, a ignoruje fakt, że podstawowe potrzeby sprawiają, że dziecko się uczy. Inną popularną i tradycyjną teorią jest teoria dodawania, która uważa, że uczenie się jest procesem dodawania wiadomości i faktów do zapasu wiadomości już posiadanych. Teoria ta ignoruje fakt, że wszystko, czego człowiek się uczy, uczy się w związku ze swym uprzednim doświadczeniem i że wiedza nie istnireje i nie może istnieć jako coś oddzielnego, coś co znajduje się poza doświadczeniami jednostki. Inną teorią, która ma wielu zwolenników, jest przypuszczenie, że uczenie się jest pewnego rodzaju stanem trwałym i że nie zapomnimy tego, czego nauczyliśmy się należycie. Prawdą jest, iż lepiej zachowujemy sprawności i pojęcia, które są dla nas wartościowe i celowe, łatwo zap ominamy natomiast, co nas mało interesuje i stanowi dla nas niewielką wartość niezależnie od tego, jak dokładnie to kiedyś zapamiętaliśmy. [przypisy: test integracji sensorycznej, ośrodek leczenia uzależnień lublin, złamanie spiralne ]

Powiązane tematy z artykułem: ośrodek leczenia uzależnień lublin test integracji sensorycznej złamanie spiralne