Skip to content

Ostrzeżenia lekarzy dla nieodpowiednich kierowców i ryzyko urazów z wypadków drogowych ad 6

2 miesiące ago

485 words

Łącznie 18 812 pacjentów (18%) odnotowało wzrost liczby wizyt, w tym 5054 (5%) z 0 wizytami w ubiegłym roku, ale 2 lub więcej wizyt w kolejnym roku. Pozostałe 52,912 pacjentów (53%) miało taką samą liczbę wizyt w każdym z 2 lat. Nie stwierdzono znacznego ogólnego zmniejszenia opieki, co oceniono na podstawie ogółu wizyt u wszystkich lekarzy (2 423 434 wizyt w roku poprzedzającym ostrzeżenie i 2 396 957 w roku po ostrzeżeniu). Dyskusja
Stwierdziliśmy, że ostrzeżenia lekarzy dotyczące potencjalnie nieodpowiednich kierowców wiązały się ze zmniejszeniem ryzyka związanego z wypadkami drogowymi, wymagającymi wizyt na oddziale ratunkowym. Redukcja ryzyka była natychmiastowa, znaczna i długotrwała, i nie można było jej przypisać przesunięciom ludności, co powodowało różnice w charakterystyce pacjentów, współistniejące tendencje czasowe lub znaczącą zmianę wydarzeń, w których pacjenci byli zaangażowani jako pasażerowie lub piesi. Łącznie dane te sugerują, że pacjenci z ostrzeżeniem, którzy są niezdolni do kierowania pojazdem, mogą zmniejszyć ryzyko wypadków drogowych.
Pacjenci często przeceniają swoje umiejętności prowadzenia pojazdu, uważają, że dane statystyczne nie mają do nich zastosowania i nie podejmują działań ochronnych w celu zmniejszenia urazów spowodowanych wypadkami drogowymi. 29-31 Nasze odkrycia stanowią zatem etyczny konflikt dla klinicystów, którzy starają się zoptymalizować zdrowie pacjentów jeszcze szanować ich preferencje. Dane sugerują również, że ostrzeżenia lekarzy wobec nieodpowiednich kierowców wiążą się ze znacznym wzrostem depresji, mogą naruszyć relacje lekarz-pacjent i nadal nie zmniejszają ryzyka pacjenta do poziomu ryzyka w populacji ogólnej. W związku z tym konieczna jest ocena kliniczna przy podejmowaniu decyzji, którzy pacjenci najbardziej skorzystają z ostrzeżenia.32 Niebezpieczeństwo nadmiernych ostrzeżeń jest większe wszędzie tam, gdzie rząd płaci za opiekę medyczną i reguluje ruch drogowy.
Przerwana analiza podłużna jest najsilniejszą quasi-eksperymentalną metodą oceny interwencji, jeśli ryzyko bazowe jest stabilne, obserwowane przez długi czas, a następnie następuje nagła zmiana (Rysunek 2). Alternatywne interpretacje są nadal możliwe, ponieważ nałożone przez kierowcę ograniczenia, ostrzeżenia członków rodziny lub problemy mechaniczne z pojazdem mogą również doprowadzić do zmniejszenia liczby wypadków. Innym możliwym wyjaśnieniem jest to, że zmiany w zachowaniu pacjenta są spowodowane zmianami w objawach pacjenta, a nie ostrzeżeniem lekarza – to jest ostrzeżenie po prostu potwierdza decyzję, którą pacjent już wykonał. Jednak interpretacje te nie wyjaśniają, dlaczego diagnozy związane ze stosunkowo wysokim ryzykiem podstawowym nie zawsze wiązały się ze stosunkowo dużymi redukcjami ryzyka po ostrzeżeniu (tabela 2).
Powiązanym ograniczeniem była niezdolność do oceny nasilenia choroby, preferencji pacjentów, dialogów między lekarzem a pacjentem i późniejszych ekspozycji. Dane wskazują, że niektóre jazdy trwają nadal, ponieważ wypadki drogowe z udziałem pacjentów jako kierowców nadal występują w tempie powyżej normy populacyjnej po otrzymaniu ostrzeżenia. Ponadto nie znaleźliśmy żadnych kompensacyjnych wzrostów wypadków drogowych z udziałem pacjentów jako pasażerów lub pieszych, które mogłyby odzwierciedlać substytuty jazdy
[podobne: meble pracowniczne, serwis niszczarek, Upadłość transgraniczna ]

Powiązane tematy z artykułem: meble pracowniczne serwis niszczarek Upadłość transgraniczna