Skip to content

Dzieci zapominaja zasad gramatyki i niektórych dzialan matematycznych, chociaz ucza sie ich na pamiec kilka razy w okresie uczeszczania do szkoly

1 miesiąc ago

193 words

Dzieci zapominają zasad gramatyki i niektórych działań matematycznych, chociaż uczą się ich na pamięć kilka razy w okresie uczęszczania do szkoły. Głębokie korzenie w tradycji ma teoria głosząca, że uczymy się tego, co zostało nam powiedziane. Jeżeli jednak materiał, którego mamy nauczyć się, nie stanie się w jakiś sposób częścią przeżycia uczniów (co polega również na pewnego rodzaju czynnym udziale uczniów), wtedy to, co zostało nam powiedziane, staje się podobne do przysłowiowej wody, która spłynęła po gęsi. Powszechnie uważa się, że uczniowie powinni zapoznać się z ogólnymi zasadami lub teorią nowego przedmiotu nauczania, zanim zapoznają się z jego szczegółowymi aspektami. Teoria ta wymaga, aby uczeń opanował werbalne abstrakcje przed bezpośrednimi, osobistymi doświadczeniami. W zakresie materiału, którego ma się nauczyć. Taka procedura powoduje ten sam efekt, co umieszczenie wozu przed koniem, ponieważ przeszkadza uczniowi rozwinąć jakiekolwiek rzeczywiste doświadczenie, które służyłoby, jako układ odniesień lub podstawia dla oceny i zapamiętania teoretycznych zasad, których ma się nauczyć. [przypisy: mri głowy cena, stomatolog gocław, na zdrowie po francusku ]

Powiązane tematy z artykułem: mri głowy cena na zdrowie po francusku stomatolog gocław